Disini disertakan pula pandangan dan perasaan sebahagian dari para peserta yang telah mengikuti lawatan tersebut.

WAN BATINI : Lawatan ke Karangkraf and alaf21 mmg best sebab, saya memang berminat sangat dengan bidang publishing ni, lagi-lagi dapat tengok sendiri bagaimana cetakan di buat, bahagian editorial, graphic... semuanya best la, dan lagi satu, yang bestnya kat Alaf21, dapat maklumat lanjut penulisan novel dan pembikinannya.. Fuh!. cayalah! kalau buat lagi mesti best..






IJA( Khatijah) :Pada saya lawatan ke Karangkraf sungguh bermakna sekali. Itulah kali pertama saya menjejakkan kaki di situ. Selain dapat bertemu & beramah mesra dengan rakan-rakan yang sama minat, saya juga mempelajari banyak perkara.

Selalunya kita hanya tahu membeli dan membaca majalah yang telah siap dijual di kedai-kedai. Tapi kini saya dapat melihat sendiri bagaimana kerja-kerja di belakang tabir dilakukan. Pengetahuan yang diperolehi Tidak ternilai harganya. Yang bestnya saya dapat bertemu dengan Sri Diah,seorang sahabat yang telah lama tidak ditemui. Syabas kepada AJK AF21FC yang telah bersusah payah menganjurkan lawatan ini. Moga ada lagi rentetan selepas ini.

ZARINA : Really enjoy and a lot of information. Sebenarnya banyak nak ditanya dan dipelajari tapi masa terlalu singkat dan situasi yang tidak mengizinkan. Namun, sesuatu yang amat membanggakan juga,walau tidak seramai yang dijangka tapi ianya sudah cukup mengeratkan hubungan sesama ahli dna memberi menafaat kepada semua terutama anak saya yang memerlukan banyak informasi dan pendedahan untuk rujukan latihan sekolahnya..


NOOR'AIN : lawatan ke Karangkraf, memang best. Tak tahu lah nak kata apa , kira ok la. Layanan yang diberikan pun bagus. Novelis2 semua seperti kak Lina dan kak Sri Diah memang peramah.

Masa nih lah nak borong banyak, mana nak dapat diskaun hebat macam ini.

Apa2 pun dari mula sampai akhir lawatan saya memang puashati. harap2 ada lagi selepas ini.

ROZAANITA dan ROMIHAMIZA : Kami tak tahu nak komen apa. Tapi apa yang boleh diucapkan, memang seronok sampai tak ada benda nak komen. So macam mana aa ?..

Apa yang boleh di ceritakan disini ialah kami seronok dengan adanya lawatan tersebut. Kami dapat berkenalan dengan kenalan yang selama ini hanya melalui email dan dapat juga mengetahui cara2 majalah di cetak. Kami juga turut berasa bangga kerana syarikat berkenaan adalah milik bangsa kita sendiri.

Walau bagaimanapun kami ucap ribuan terima kasih kerana mengadakan lawatan ini. Dan kalau nak tahu nasi ayam yang dihidangkan hari tu sedap.

Hmm ye lah tuh kak oii. Pasangan adik beradik berdua ini memng terserlah keseronokkannya. Hinggakan semasa melawat bahagian percetakan, bersungguh2 mereka bergambar bersama mesin2 yang ada dengan penuh gaya..alahaii..

Itulah sehaja sebahagian dari pendapat dan perasan peserta yang hadir. Rata2 semuanya berpuashati dengan lawatan ini. Kami bagi pihak Alaf21 FC pun turut mengucapkan teirma kasih pada mereka kerana meluangkan masa untuk bersama2 kami menerokai premis karangkraf dan Alaf21.

mersik..

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati