Ada salah seorang dari ahli Alaf21 FC yang turut berasa gembira dengan perayaan hari Natal ini. Beliau ialah tak lain dari Loke Li Hoon, satu2nya amoi yg rajin mengikuti aktiviti2 kelab Alaf21 FC. Antara ucapannya ialah ,

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada orang2 kuat Alaf 21 FC kerana memberi saya peluang membuat ucapan sempena Hari Natal.


Kepada yang mengenali saya . “ Selamat Hari Natal “ saya ucapkan.
Semoga persahabatan kita kekal selama-lamanya dan terus bersama dengan Kelab Alaf 21. Dan tak lupa juga selamat tahun baru 2007. Semoga tahun depan akan lebih baik dan gembira buat anda semua.

Maaf banyak2 sebab tak buat rumah terbuka. Kalau ada peluang dan ada rezeki pada masa akan datang, saya akan adakan rumah terbuka..

Semoga ceria dan gembira selalu dan selamat bercuti..

Terima kasih.

Ya laa amoi..semoga awak pun seronok2 raya ini..

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati