Jangan salah faham plak yer.... kali ini saya menggunakan perkataan Izin Ku Pergi. Saya begitu teruja mendengar lagu nyanyian Kaer - Izin ku Pergi. Memang sedap lagunya pun. Kalau dengar lagu ni feeling abiss....kalau jiwang ni cair mak oiii.

Sebenarnya, saya hendak maklumkan yang saya tidak akan menjengah blog ni selama dua hari bermula 17 & 18 April 2007 berikutan menduduki peperiksaan pertengahan tahun Open University Malaysia. Insyaallah, saya akan menjengah semula pada 19 April 2007. Saya amat berbesar hati jika saudara-saudari dapat melayan diri sendiri dengan selesanya semasa ketiadaan saya nanti. Jangan malu-malu buat macam rumah sendiri yer.....jangan bersepah plak..nanti terkejut saya balik nanti. (gurau jer...)

Untuk anda semua, hayatilah senikata IZIN KU PERGI...selamilah senikata indah ini mengikut persepsi masing-masing. Doakan semoga saya berjaya- Amin.


Sinaran mata
Cerita segalanya
Duka lara terpendam
Memori semalam
Tinggal segala cinta
Tiada kembalinya
Lama di kasih kita
Kau bawa bersama
Mimpi indah mekar
Saat cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya
Pergilah rinduku
Hilangkan dirimu
Tak sanggup menanggung
Derita di kalbuku
Pergilah sayangku
Bermula semula
Semangat cintaku
Membara kerana dia
Tiada niatku
Tersemat di jiwa setia bersamanya
Cinta murni berdua
Beribu teguhnya
Mimpi indah mekar
Saat Cinta bersemi
Sedetik asmara syurga
Selamanya
Pergilah sayangku
Bermula semula
Semangat cintaku
Membara kerana dia
Tiada niatku
Maafkan aku duhai kasih
Izinku pergi...

- rosha

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati